Optimaliseer je klantprocessen met AI
Die processen van jou, die kunnen efficiënter en beter. Met behulp van AI kun je grootse resultaten bereiken!
Maar hoe doe je dit nou precies?
Deze whitepaper geeft antwoord op al je vragen! Het is een praktische gids, met 4 concrete stappen om jouw klantprocessen te optimaliseren.
Aan de hand van een praktijkvoorbeeld neem ik jou mee hoe je dit doet, en waarom je het zo doet.
Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt de whitepaper gratis in je mailbox!
Wat zou je doen als nog maar 50% van het werk overblijft?
Binnen de organisatie draag jij de (eind)verantwoordelijkheid voor de afdeling die het klantcontact doet: klantenservice, customer care, customer service, of support. Deze afdeling is bij jou onder de vleugels gekomen omdat het niet goed loopt, en jij weet als geen ander hoe je succesvol afdelingen leidt, dat heb je immers al vaker bewezen in je loopbaan!
Wat je gelijk opvalt, is dat er veel efficiënter gewerkt kan worden. Er zijn veel klantcontact afdelingen die met hetzelfde kampen en vaak tegen één of meerdere van deze zaken aan lopen:
- Er wordt (veel te) veel handmatig werk verricht
- De doorlooptijd van processen is te lang en te rommelig
- De klanten én medewerkers zijn niet blij met hoe het nu gaat.
De makkelijke manier zou zijn om extra handjes aan te nemen om het werk uit te voeren. Dat is in de huidige arbeidsmarkt al een uitdaging. Maar je voelt ook aan alles, dat er géén handjes bij moeten. Er moet juist minder handmatig gewerkt worden! Het optimaliseren van processen, dat doe jij met een blik op de toekomst. Hoe kun je een betere service leveren, zonder dat je team hiervoor moet groeien?
Ik weet zeker dat als jij je processen gaat optimaliseren, je tot wel 50% van het werk kunt weghalen. Dit kun je al binnen 3 tot 6 maanden neerzetten. Hoe? Simpel! Met de 4 essentiële stappen voor het optimaliseren van klantprocessen met AI. Je vindt ze alle vier in dit gratis whitepaper!
Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams
Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network, Budget Thuis en enviolo. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.
In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).
Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.
Onlangs heb ik bij een opdrachtgever het handmatig werk teruggebracht tot 44%, met de inzet van AI. Het resultaat? Kortere doorlooptijden, minder fouten, en een hogere klanttevredenheid.
Hiervoor heb ik vier essentiële stappen genomen, die ik graag met jou deel! In de whitepaper lees je er alles over. Download ‘m hier!