Klantverhalen

Neil Greathead (CCO LOGEX) over zijn ervaringen met The Caring Company

"Van strategie tot operatie, Cynthia levert snelle resultaten"

Toen Neil Greathead in september 2023 aan de slag ging als Chief Customer Officer bij LOGEX, stond hij voor een belangrijke uitdaging: het transformeren van de supportfunctie naar een sterke Customer Success-organisatie.

Met hulp van Cynthia van The Caring Company heeft LOGEX indrukwekkende resultaten geboekt. Dankzij haar aanpak werden processen efficiënter, verbeterde de teamdynamiek, en werd een solide basis gelegd voor toekomstige groei.

In dit interview deelt Neil zijn ervaringen met het proces, de resultaten, en hoe Cynthia het verschil heeft gemaakt.

Zo ervaarde Jeroen Kuiper van enviolo de samenwerking

"Samenwerken met Cynthia heeft mijn verwachtingen overtroffen"

Jeroen Kuiper is sinds september 2023 verantwoordelijk voor kwaliteits- en suppliermanagement bij enviolo.

Enviolo, een innovatief bedrijf gespecialiseerd in fietstransmissiesystemen, stond voor behoorlijke uitdagingen in hun garantie- en coulanceproces.

Samen met Cynthia, initieerde hij een verbetertraject gericht op deze processen, wat leidde tot indrukwekkende verbeteringen en een sterkere dienstverlening aan zowel fietsenmakers als fabrikanten wereldwijd.

Wout Hut van Budget Thuis deelt zijn ervaringen

"Cynthia brengt people, processen en pennies in balans"

Wout Hut is Chief Operations Officer bij Budget Thuis.

Dit Nederlandse bedrijf richt zich op het leveren van diensten zoals energie, internet, tv, en mobiele telefonie en probeert kostenbesparende oplossingen te bieden voor hun klanten.

Hoe ervaarde Wout de samenwerking gedurende de 9 maanden dat Cynthia bij hen werkzaam was als interim operationeel manager telecom? 

Nationale Klantcontact Week 2024 x The Caring Company

"We kijken als bestuur terug op een succesvolle NKW"

In 2024 organiseerde Cynthia met The Caring Company de Nationale Klantcontact Week

Tijdens deze week staat niet alleen het vak klantcontact centraal, maar worden alle medewerkers flink in het zonnetje gezet.

De Nationale Klantcontact Week is een initiatief van de CCMA (Customer Contact Management Association). Hoe heeft de CCMA de samenwerking met The Caring Company ervaren?

Je leest het hier!

 

The Caring Company heeft o.a. gewerkt voor:

Benieuwd hoe ik je kan helpen? Laten we kennismaken!

Ben je benieuwd hoe ik je kan helpen bij het verbeteren van jouw klantcontactteam? Boek dan een vrijblijvende kennismaking in!

Tijdens deze call bespreken we jouw uitdagingen en geef ik je gelijk 3 praktische tips mee die je vandaag al kunt toepassen om jouw klantcontactteam beter te laten functioneren.

Daarnaast kijken we samen of ik de juiste persoon ben om je verder te helpen.

Boek jouw match call hieronder direct in!