The Caring Company introduceert:

People, Processes en Pennies.

De 3 dimensies achter jouw klantcontactstrategie

Geen bedrijf is hetzelfde

Waarom werkt klantcontact niet zomaar overal hetzelfde? Omdat elke organisatie anders is. Jouw klanten, markt, team en budget zijn uniek.

 

Daarom begint het Contact Framework altijd met deze vraag: Hoe scoort jouw organisatie op People, Processes en Pennies?

 

Deze 3 dimensies brengen jouw organisatie scherp in beeld en vormen de fundering voor alles wat je met klantcontact wilt bereiken.

People

Klantgericht of Aanbodgericht?

Wat is de plaats van de klant binnen de organisatie? 

Processes

Eenvoudig of Complex?

Hoe complex is het aanbod, de markt of de wet- en regelgeving

Pennies

Investeren of Besparen?

In welke mate is een organisatie bereid en in staat om te investeren in het klantcontactteam?

Deze drie dimensies brengen in mijn ervaring de belangrijkste factoren in kaart van een organisatie.

Vooral als het gaat om de aansluiting tussen het bedrijf en klantcontact.

Of het nu gaat om:

  • Hoeveel medewerkers je nodig hebt.
  • Of je AI of mensen inzet.
  • Welke KPI’s logisch zijn.
  • Hoeveel budget klantcontact mag kosten.

 

People, Processes en Pennies geven houvast om de juiste keuzes te maken.

Duidelijkheid over waar jouw organisatie staat.

Inzicht in wat realistisch en haalbaar is voor jouw klantcontact.

De basis voor jouw Klantcontact Strategie Model.

Een eerlijk gesprek tussen directie en klantcontact over verwachtingen.

Hoe werkt het?

Contact Compass

In Contact Compass brengen we jouw organisatie in kaart op deze 3 dimensies.

Klantcontact Strategie Modellen

Bekijk de 8 Klantcontact Strategie Modellen die uit deze meting voortkomen. 

 

Contact Framework

Ontdek hoe het hele Contact Framework werkt.

 

Meer weten?

Het e-book “Eindelijk! Een boek over klantcontact strategieën” is jouw kick-start naar het Contact Framework