Ga naar de inhoud
Logo Caring Company
  • Klantverhalen
  • Diensten
    • Consultancy klantcontactstrategie
    • Zendesk & Klantcontact Optimalisatie
    • Interim Management
    • Contact Framework
    • Gratis Downloads
      • Handboek
      • Whitepaper
    • Blog
  • Contact Framework (Nieuw!)
    • Contact Framework
      • Contact Compass
      • Contact Navigator
      • Contact Orchestrator
    • Klantcontact Strategie Modellen
    • People, Processes & Pennies
    • Pakketten & Tarieven
    • Eindelijk! Een passende klantcontactstrategie die wél werkt
  • Over
  • Contact
  • Mijn Account
    • Inloggen
  • Klantverhalen
  • Diensten
    • Consultancy klantcontactstrategie
    • Zendesk & Klantcontact Optimalisatie
    • Interim Management
    • Contact Framework
    • Gratis Downloads
      • Handboek
      • Whitepaper
    • Blog
  • Contact Framework (Nieuw!)
    • Contact Framework
      • Contact Compass
      • Contact Navigator
      • Contact Orchestrator
    • Klantcontact Strategie Modellen
    • People, Processes & Pennies
    • Pakketten & Tarieven
    • Eindelijk! Een passende klantcontactstrategie die wél werkt
  • Over
  • Contact
  • Mijn Account
    • Inloggen

Korte Screening Klantcontact Strategie Model

Hoe goed sluit jouw huidige klantcontactstrategie aan bij waar jullie als organisatie naartoe willen?

1 van de 9
Met welk van onderstaande type(n) bedrijven, kun je de service van jouw klantcontactteam het beste vergelijken?

Kies 2 opties die het beste passen

2 van de 9
Ons team helpt klanten uit allerlei sectoren, die elk hun eigen specifieke behoeften hebben

Ons team heeft de vrijheid om net dat stapje extra te zetten voor klanten

De werkdruk voor het klantcontactteam is beheersbaar en er is voldoende bezetting

We werken met klanten uit gereguleerde sectoren zoals de gezondheidszorg of financiën, waar naleving van wet- en regelgeving essentieel is

3 van de 9
Wat is de belangrijkste focus van het klantcontactteam?

Kies één optie die het beste past bij de huidige focus van het klantcontactteam

Via welke kanalen communiceert het klantcontactteam met klanten?

Je kunt meerdere opties kiezen

4 van de 9
Je bent er bijna!

Nog 1 minuut te gaan en jij weet direct welk Klantcontact Strategie Model past bij jouw organisatie!

5 van de 9
We investeren in tools en technologie om klantcontact zo soepel en efficiënt mogelijk te laten verlopen

Er zijn duidelijke doorgroeimogelijkheden voor onze klantcontactmedewerkers

Klanten hebben een uitgebreide onboarding of training nodig om onze producten/diensten echt te begrijpen

Klanten, customer success en/of klanttevredenheid zijn een belangrijke pijler in de algehele bedrijfsstrategie

6 van de 9
Op welk van de onderstaande KPI's wordt momenteel gestuurd in de klantcontact operatie?

Je kunt meerdere opties kiezen

7 van de 9
We werken met complexe facturering, prijsstructuren, SLA's of serviceovereenkomsten

Klantproblemen worden snel opgelost, om wachttijden en doorlooptijden zo kort mogelijk te houden

Binnen onze organisatie worden bonussen of andere financiële beloningen uitgekeerd, die gebaseerd zijn op de prestatie van het klantcontactteam

We moedigen het team aan om te innoveren en suggesties te doen voor procesverbeteringen

8 van de 9
Met welk doel heb je deze screening ingevuld?

Je kunt meerdere opties kiezen

9 van de 9
clock.png

Time's up

warning.png

You cannot switch tabs while taking this quiz!

You are not allowed to switch tabs violation has been recorded.

warning.png

you cannot minimize full screen mode!

You are not allowed to minimize full screen while taking this quiz, violation has been recorded.

warning.png

Access denied! To begin the quiz, please grant this quiz access to your camera.

Contactgegevens

The Caring Company
KVK nummer 88501787

contact@thecaringcompany.nl

Bedrijfsgegevens

BTW nummer NL864655952B01
Algemene voorwaarden
Privacy statement

Socials

Linkedin Instagram

© 2025 All Rights Reserved.

Design & Development Marketingcomponist

Fotografie Joyce Afua Fotografie

© 2025 All Rights Reserved.