Podcast “Over klanten gesproken” met Sydney Brouwer

Cynthia Mak is is in 2021 door de CCMA uitgeroepen tot Manager of the Year. In deze aflevering gaat Sydney Brouwer met haar in gesprek. Ze spreken o.a. over haar visie op klantcontact, haar werk toentertijd bij Talpa Network (dat veel meer merken omvat dan je nu waarschijnlijk weet) en over haar eigen reis. Cynthia is namelijk als agent begonnen tijdens haar studie en is zo doorgegroeid naar haar huidige functie. Ook geeft ze advies aan iedereen die carrière wil maken in de wereld van klantcontact. Laat je inspireren door Cynthia Mak!

Deze podcast is gemaakt in samenwerking met de CCMA. Ieder jaar organiseren zij opnieuw de Manager of the Year verkiezing.

Share the Post:

Gerelateerde berichten

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.

Ben je benieuwd of en hoe ik je kan helpen bij het verbeteren van jouw klantcontactteam? Boek dan een vrijblijvende matchcall in!

Tijdens deze matchcall bespreken we jouw uitdagingen en geef ik je gelijk 3 praktische tips mee die je vandaag al kunt toepassen om jouw klantcontactteam beter te laten functioneren.

Daarnaast kijken we samen of ik de juiste persoon ben om je verder te helpen.

Lijkt het je wat, boek dan hieronder direct jouw matchcall in!