Inschrijving Nationale Klantcontact Week geopend

Dit artikel verscheen op 15 februari 2024 op Ziptone.

De CCMA vraagt weer aandacht voor de Nationale Klantcontact Week, die dit jaar plaatsvindt van 15 april tot en met 19 april. Tijdens de Nationale Klantcontact Week worden klantcontactmedewerkers in het zonnetje gezet. 

Volgens de Customer Contact Management Association (CCMA), het platform dat als doel professionals in klantcontact met elkaar te verbinden, is de Nationale Klantcontact Week bedoeld om het werk van klantcontactmedewerkers onder de aandacht te brengen en erkenning te geven aan de duizenden medewerkers in klantcontact.

Tijdens de Nationale Klantcontact Week staat het werk van klantcontactmedewerkers centraal; het idee is dat klantcontactmedewerkers ook binnen hun organisatie extra aandacht krijgen. Om dat werk extra aandacht te geven worden allerlei activiteiten georganiseerd en kunnen klantcontactmedewerkers prijzen winnen. Iedere deelnemer kan zelf kiezen op welke manier zij de klantcontactmedewerkers die week in het zonnetje wil zetten, en welk budget daarvoor wordt vrijgemaakt. Inspiratie voor activiteiten (voor verschillende budgetten) staat op de website van de CCMA.

Na aanmelding kunnen bedrijven of teams meedoen aan verschillende challenges. Deelname aan het programma is vrijblijvend en een geheel eigen invulling van de week is ook prima. De CCMA ondersteunt de aangemelde organisaties om de Nationale Klantcontact Week tot een groot succes te maken. Net als vorig jaar worden alle mooie creatieve initiatieven op Instagram, LinkedIn en op de website van de CCMA gedeeld door de deelnemers en de organisatie. De jury kijkt (online) mee en komt op vrijdag 19 april langs bij de winnaars om de prijs te overhandigen.

Andere sponsoren

Tot nu toe was Yource hoofdsponsor van de Nationale Klantcontact Week, maar het stokje is overgenomen door SUSA, Randstad en Custom Connect. Met de uitbreiding van het aantal sponsoren kan de organisatie van de NKW doorgroeien en zijn er aan het einde van de NKW meer winnaars, aldus de CCMA.

De organisatie van de NKW is in handen van Cynthia Mak, CCMA Manager Of The Year 2021 en oprichter/eigenaar van The Caring Company. (Ziptone/CCMA)

Share the Post:

Gerelateerde berichten

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.

Ben je benieuwd of en hoe ik je kan helpen bij het verbeteren van jouw klantcontactteam? Boek dan een vrijblijvende matchcall in!

Tijdens deze matchcall bespreken we jouw uitdagingen en geef ik je gelijk 3 praktische tips mee die je vandaag al kunt toepassen om jouw klantcontactteam beter te laten functioneren.

Daarnaast kijken we samen of ik de juiste persoon ben om je verder te helpen.

Lijkt het je wat, boek dan hieronder direct jouw matchcall in!