The Future of Support: 5 Customer Service Trends of 2024

Op 6 januari verscheen het artikel op de website van Klaus, met daarin de customer service trends van 2024. Cynthia Mak heeft hier aan bijgedragen, met haar visie op leiderschap.

Werken in klantenservice betekent werken met mensen, voor mensen. Het draait allemaal om mensen. Het oplossen van klantvragen zal in de loop der jaren ingewikkelder worden door het toenemende gebruik van automatisering. Generatie Z blijft de arbeidsmarkt betreden met specifieke behoeften en wensen, met name op het gebied van diversiteit en inclusie.

Grote veranderingen staan voor de deur. Het vereist uitstekend leiderschap om teams door deze overgangen te loodsen. Wees gewaarschuwd: de dagen van middelmatig management in de ondersteuningsteams zijn voorbij. Het begrijpen hoe mensen te leiden met gepersonaliseerde benaderingen (in plaats van het passen van het diverse team in één uniforme manier van werken) vergt creativiteit en een diepgaand begrip van mensen als individuele menselijke wezens.

Het volledige artikel lees je hier.

Share the Post:

Gerelateerde berichten

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.

Ben je benieuwd of en hoe ik je kan helpen bij het verbeteren van jouw klantcontactteam? Boek dan een vrijblijvende matchcall in!

Tijdens deze matchcall bespreken we jouw uitdagingen en geef ik je gelijk 3 praktische tips mee die je vandaag al kunt toepassen om jouw klantcontactteam beter te laten functioneren.

Daarnaast kijken we samen of ik de juiste persoon ben om je verder te helpen.

Lijkt het je wat, boek dan hieronder direct jouw matchcall in!