Manager of the Year 2021 winnaar: Cynthia Mak

Cynthia Mak is uitgeroepen tot Manager of the Year 2021 tijdens de CCMA awards finale. De Manager Customer Care bij Talpa Network liet daarmee medefinalisten Barbara de Koning Gans (Rabobank), Gitta Hoeks (Zilveren Kruis Achmea) en Ramond Leenders (GGD Regio Utrecht) achter zich.

Mak was zelf vooral blij, verrast en een beetje sprakeloos. Met de prijs wordt Mak het komende jaar ambassadeur voor klantcontact. ‘In die rol wil ik motiverend en inspirerend zijn’, zegt Mak daarover. Ze heeft zelf alle facetten van het klantcontact doorlopen van bijbaantje tot shiftleader en nu de manager van een grote afdeling. De doelstelling van Mak in de toekomst is dat in het algemeen het prestige van het klantencontact een enorme vlucht omhoog neemt.

Juryvoorzitter Maarten Vader, winnaar van de prijs in 2017, sprak over een bijzondere prestatie van de versverkozen Manager of the Year, waarin Mak liet zien zich staande te houden in een commerciële organisatie, maar toch duidelijke doelstellingen presenteert voor klant en medewerkers en deze ook realiseert.

De (CCMA) Contact Center Manager of the Year Award is een prestigieuze titel. Vorig jaar werd de titel niet vergeven, maar twee jaar geleden won Mirjam van den Berg, die dit jaar tot de jury behoorde. Het evenement werd georganiseerd door de CCMA en hoofdsponsor Yource. De partijen hebben zich ingezet om op een verantwoorde manier ‘op afstand’ deze show te organiseren, waarin de manager en de mens erachter centraal staan. Het werd een hybride event waarbij iedereen vanuit huis mee kon kijken of vanuit één van de zes Coronaproof ‘hubs’ georganiseerd door de sponsoren.

Dit artikel verscheen op 4 juni 2021 op de website van Customer First

Share the Post:

Gerelateerde berichten

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.

Ben je benieuwd of en hoe ik je kan helpen bij het verbeteren van jouw klantcontactteam? Boek dan een vrijblijvende matchcall in!

Tijdens deze matchcall bespreken we jouw uitdagingen en geef ik je gelijk 3 praktische tips mee die je vandaag al kunt toepassen om jouw klantcontactteam beter te laten functioneren.

Daarnaast kijken we samen of ik de juiste persoon ben om je verder te helpen.

Lijkt het je wat, boek dan hieronder direct jouw matchcall in!