Over The Caring Company

Leading in Customer Contact

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams.  

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier  heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.  

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA). 

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en sindsdien adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren. 

Omdat ik leiding heb gegeven aan honderden medewerkers uit verschillende culturen en generaties, ieder met een eigen invalshoek, motivatie, achtergrond en waarden, weet ik precies hoe je het beste om kunt gaan met deze verschillen binnen teams.  

Achtergrond in toegepaste Neuro- en Pedagogische Wetenschappen

Ik heb een achtergrond in Toegepaste Neurowetenschappen in Pedagogische Wetenschappen. Daarmee heb ik veel wetenschappelijke kennis van de ontwikkeling van mensen, en weet ik theorie goed naar de praktijk te vertalen.  

Ik combineer mijn analytische, mensgerichte achtergrond met mijn jarenlange ervaring van het werken op klantcontactafdelingen. Ik ben mijn carrière in het klantcontact begonnen in 2006, als agent op een klantenservice in een bijbaantje naast mijn studie. Binnen no-time werd ik leidinggevende en heb ik mij ontwikkeld tot teamleider, manager en Director Customer Care.  


Vanuit mijn brede ervaring en achtergrond heb ik een heldere visie ontwikkeld over hoe een klantcontactafdeling de beste plek binnen een organisatie kan zijn voor (jong) talent om te groeien, te bloeien en zich te ontwikkelen. Ik ben dol op innovaties en automatiseren, maar verlies daarbij nooit het menselijke aspect uit het oog.  


Benieuwd naar mijn visie? Ik heb deze in verschillende keynotes, podcasts, presentaties en webinars gedeeld. Daarnaast heb ik ook zitting genomen in een aantal award panels als jurylid.  

Typisch Cynthia

Wist je dit al over mij?
  • Ik heb ooit een carrière-uitstapje heb gemaakt, naar Finance & Compliance.
  • Door mijn half-Kroatische achtergrond ben ik tweetalig opgevoed. Hierdoor kan ik makkelijk talen leren en kan me in zes talen verstaanbaar maken.
  • Eigenlijk spreek ik meer Engels dan Nederlands, in het dagelijks leven.
  • Ik ben als agent begonnen en ik vind het nog steeds leuk om klantcontact werk te doen.
  • Naast mijn werk voor The Caring Company ben ik ook lid van de adviesraad van Frankwatching Conversational Conference, en schrijf ik columns voor Ziptone.
  • Ik vind het ontzettend leuk om mooie en creatieve PowerPoint presentaties te maken.

The Caring Company heeft o.a gewerkt voor:

"Wat opvallend is aan Cynthia, is dat zij op uitstekende wijze de verbinding legt tussen mens en techniek. Haar energie en drive laten zien dat zij een inspiratie is voor ons vakgebied en voor de CCMA"

Maarten Vader - juryvoorzitter CCMA Manager of the Year Award 2021

Benieuwd hoe ik jouw team kan helpen?

Wil je weten hoe ik je kan helpen om jouw klantcontact afdeling op alle vlakken te laten shinen?
Boek een vrijblijvende matchcall in en we bespreken jouw specifieke situatie. Ik geef je in die 30 minuten meteen 3 tips die je direct kunt toepassen in jouw team. Daarnaast kijken we samen in het gesprek of we een match zijn.
Lijkt het je wat? Boek het matchgesprek in via onderstaande button