Service.

The Caring Company's missie is om C-level te helpen om de knelpunten in de klantcontactoperatie op laten lossen, door middel van inzichten en praktische handvatten. Met expertise, praktische ervaring, een doelgerichte aanpak en diepgaande kennis van menselijk gedrag stellen wij leiders niet alleen in staat om in te zien waar verbeterpunten liggen, maar ook duurzame en toekomstgerichte oplossingen voor de klantcontactoperatie te implementeren.

Aanbod

Interim Management.

Een tijdelijke oplossing om het klantcontact team aan te sturen. Bijvoorbeeld vanwege ziekte, overbrugging tussen twee functies, of gedurende het ouderschapsverlof.

Consultancy.

De huidige operatie verbeteren, kosten verlagen, of een vernieuwde strategie uitzetten. Voor een future-proof,  schaalbare klantcontact operatie.

Mentor programma.

Nieuw in je rol als manager of teamleider van een klantcontact afdeling? Kickstart je carri√®re met individuele begeleiding, advies en sparring.

Contact

Locatie

Randstad (NL)

E-mail
Telefoon