Over.

The Caring Company is opgericht door Cynthia Mak: expert op het gebied van leiderschap van klantcontact teams. Sinds 2006 heeft zij als leidinggevende de (eind)verantwoordelijkheid gehad voor teams van bedrijven, waaronder MessageBird, BESTSELLER, Talpa Network en NMBRS. 

Cynthia heeft een achtergrond in neurowetenschappen, en combineert haar analytische, mensgerichte achtergrond met haar jarenlange ervaring van het werken op klantcontactafdelingen. Haar carrière in het klantcontact begon in 2006, als agent op een klantenservice in een bijbaantje naast haar studie. Binnen korte tijd werd zij leidinggevende en heeft ze zich ontwikkeld tot teamleider, manager en directeur. In 2021 is Cynthia door de Customer Contact Management Association uitgeroepen tot Manager of the Year.

Vanuit haar brede ervaring en achtergrond heeft Cynthia een heldere visie ontwikkeld over hoe een klantcontact-afdeling de beste plek binnen een organisatie kan zijn voor (jong) talent om te groeien, te bloeien en te ontwikkelen. Cynthia houdt van innovaties en automatiseren, maar verliest daarbij nooit het menselijke aspect uit het oog. 

Cynthia heeft haar visie in verschillende keynotes, podcasts, presentaties en webinars gedeeld. Daarnaast heeft zij zitting genomen in een aantal award panels als jurylid. 

Aanbevelingen

Mariel dommering

Founder/Owner at Locus Quest

I have come to know Cynthia as an innovator in the support industry. She is very informed, well-read, and passionate about all new trends and opportunities the support landscape has to offer. Never afraid to try something new or different if the standard road doesn't work.
Working together with Cynthia is a great experience. She is generous with her knowledge, unafraid to share her valuable opinions, and makes herself available so that you can set and achieve goals together.

wim boonstra

Economist at RaboResearch

I worked with Cynthia in the board of the KLIN foundation. She turned out to be a highly effective colleague. Cynthia is very efficient and highly intelligent, she brings a lot of original ideas and energy and is a great team player. It really is a pleasure to work with her.

 
emelie ahlström

People Business Partner at BESTSELLER

I worked with Cynthia at BESTSELLER supporting her with People related matters. Cynthia has a talent for seeing what her colleagues need, and when they need it, while always taking a fair approach. She was always on top of the people processes and wasn't scared to ask for support in time. She had a proactive approach to people management, which was highly appreciated by the People team.

jeroen kuypers

Hybrid Manager

It's been several years since we worked together, but Cynthia is an absolute authority on customer service and leadership. Under her supervision, there was always a good ambiance within our team. The noses were always in the same direction and there was never any hostility, competition, or other forms of tension in the workplace. But at the same time, she managed to give her team members the confidence and autonomy to carry out their work in their own way. To this day, I still use techniques in my own work, which are inspired by Cynthia's leadership methods.

Wouter van der Snee

Teamleider Customer Care bij Talpa E-commerce

Ik heb het geluk gehad om bij 3 verschillende bedrijven met Cynthia te mogen samenwerken. De 9 jaar dat we samenwerkten heb ik altijd als een enorm fijn en leerzaam ervaren. Elke keer weer heeft Cynthia mij doen verbazen met haar kennis over de Customer Care, haar drift tot innovatie en dat ze het altijd voor elkaar krijgt om iedereen binnen haar team te laten groeien en zich te ontwikkelen.

Nickey Meerhoff

Teamleider Customer Care bij Talpa E-commerce

Ik heb het genoegen gehad om met Cynthia te werken bij Talpa E Commerce. Ik heb onze samenwerking altijd als heel prettig ervaren, en ik heb veel van haar kunnen leren. Cynthia is altijd op de hoogte van de nieuwste dingen op het gebied van klant contact en is niet bang om dit te proberen of te delen. Wat ik erg kan waarderen aan Cynthia is dat ze altijd opzoek gaat naar wat er beter kan en ons als team blijft motiveren.

 
Tim Ettema

Teamleider Customer Care bij Talpa E-commerce

Ik heb ruim 2 jaar met Cynthia mogen werken. Vanuit een customer care agent rol doorgegroeid richting teamleider waar zij als manager boven stond. Ze heeft altijd vertrouwen in mij gehad en dit uitgesproken. Cynthia weet een goede balans te vinden tussen positieve feedback en het aankaarten van verbeterpunten. Ze heeft mij bij de hand genomen waar het nodig was en losgelaten als ik zelf moest leren. Ik heb het altijd als fijn en prettig ervaren.

Contact

Locatie

Randstad (NL)

E-mail
Telefoon