Consultant verander management
voor klantcontact teams

Met een duurzame strategie naar minder verloop, minder verzuim en lagere personeelskosten

17 + jaren ervaring

In het verbeteren van klantcontactteams van nationale én internationale miljoenenbedrijven.

Manager of the Year

Bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association.

Betrokken en bereikbaar

Door mijn samenwerkingspartners word ik gezien als zeer bereikbaar en betrokken om het beste uit jouw team te halen.

Structureel de KPI’s van je klantenservice behalen, zonder dat dit ten koste gaat van het werkplezier van je team?

Voor veel bedrijven is de klantcontactafdeling “een noodzakelijk kwaad” wat er nu eenmaal bij hoort. Vaak wordt gedacht dat deze afdeling per definitie geld kost en niet direct inkomsten oplevert. Uit onderzoek is gebleken dat goede klantenservice direct van invloed is op de omzet voor de lange termijn. Zo is een goede klantenservice van invloed op de aankoopkeuze en heeft het een positieve invloed op het koopgedrag. Met een goede klantcontactstrategie en een visie voor je klantcontactteam maak je van je klantcontactafdeling een waardevolle, efficiënte en effectieve afdeling die een positieve bijdrage levert aan de bedrijfsdoelstellingen.

Als ervaren consultant verandermanagement voor klantcontactteams help ik je met een concrete strategie voor de lange termijn, zodat je resultaat behaalt in de vorm van minder verloop, minder verzuim en lagere personeelskosten, zonder dat dit ten koste gaat van het werkplezier van je team.

Hoe kan ik je helpen?

Consultancy klantcontactstrategie

Ik help je met een custom made strategie voor de lange termijn om jouw klantcontact afdeling op alle vlakken te laten shinen.

Workshop "De GeneratieGids"

Na deze workshop begrijp jij hoe je leiding geeft aan verschillende generaties in jouw team, zodat jij meer resultaat behaalt.

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.


The Caring Company heeft o.a. gewerkt met:


Dit vinden anderen van The Caring Company

Benieuwd of ik je kan helpen?
Boek een vrijblijvende matchcall in

Ben je benieuwd of en hoe ik je kan helpen bij het verbeteren van jouw klantcontactteam? Boek dan een vrijblijvende matchcall in!

Tijdens deze matchcall bespreken we jouw uitdagingen en geef ik je gelijk 3 praktische tips mee die je vandaag al kunt toepassen om jouw klantcontactteam beter te laten functioneren.

Daarnaast kijken we samen of ik de juiste persoon ben om je verder te helpen.

Lijkt het je wat, boek dan hieronder direct jouw matchcall in!