NEXT-LEVEL CUSTOMER CONTACT OPERATIONS.



Jij bent verantwoordelijk voor je klantcontact teams en je loopt tegen de volgende problemen aan:
  • de kosten zijn boven budget;
  • het verloop in je team is te hoog;
  • het verzuim loopt uit de hand;
  • de klanttevredenheid is te laag.
Jij wilt een groeiend bedrijf met blije, terugkerende klanten.
Wat je daarbij nodig hebt, is een vlekkeloze operatie in je klantcontact team, met tevreden medewerkers en soepele processen. 
The Caring Company helpt jou om de knelpunten op te lossen en is jouw partner voor next-level customer contact operatie.

Verbeter De CC Operatie.

Je klantcontactteams staan elke dag klaar om klanten te helpen wanneer dat nodig is. Hiermee zorgen ze voor blije, terugkerende klanten die graag je klant zijn. Maar wie zorgt er voor het team en haar management?
The Caring Company - Next-Level Customer Contact Operations  helpt je verder!

Jij Zoekt Expertise.

Jij bent eindverantwoordelijk voor de klantcontactteams binnen jouw bedrijf. Je hebt behoefte aan een betere klantervaring, lagere contact kosten, of minder verloop in het team. Je wilt duurzaam investeren in verbetering, maar je mist de noodzakelijke kennis en expertise binnen je team om het zelf te kunnen doen.

Wij Hebben Expertise.

Expert in het leiden en verbeteren van klantcontactteams sinds 2006. Diepgaande kennis van de wetenschap achter menselijk gedrag. Wij achterhalen de knelpunten binnen de operatie én bieden de oplossing. We ondersteunen jou bij het neerzetten van een
next-level klantcontactoperatie.

Contact

 
Locatie

Randstad (NL)

E-mail
Telefoon