Handboek voor het duurzaam verbeteren van je klantcontactoperatie

In dit handboek ontdek hoe je met 5 heldere stappen binnen 3-6 maanden je klantcontact operatie kunt verbeteren. Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt het handboek gratis in je mailbox.

Handboek duurzaam verbeteren klantcontactstrategie

Je voelt aan alles dat het beter kan, maar je mist de interne expertise om daadwerkelijk verbeteringen aan de klantcontactoperatie door te voeren.

Binnen de organisatie draag jij de (eind)verantwoordelijkheid voor de afdeling die het klantcontact doet: klantenservice, customer care, customer service, of support. Deze afdeling is bij jou onder de vleugels gekomen omdat het niet goed loopt, en jij weet als geen ander hoe je succesvol afdelingen leidt, dat heb je immers al vaker bewezen in je loopbaan!

Toch merk je dat je het moeilijk vindt om grip te krijgen op wat er binnen de klantcontact afdeling gebeurt. Een klantenservice leiden, dat is nieuw voor je.

Er zijn veel klantcontact afdelingen die met hetzelfde kampen en vaak tegen één of meerdere van deze zaken aan lopen:

  • De kosten zijn boven budget
  • Het ziekteverzuim en verloop onder personeel is hoog
  • De klanttevredenheid is niet op target en je hebt online veel klachten

 

De leidinggevenden van de afdeling zijn intern doorgegroeid en hebben daarmee heel veel inhoudelijke kennis, maar je mist senioriteit. Je vermoedt dat de werkprocessen veel efficiënter kunnen, maar heel zeker weten doe je het niet.

Ik geloof er in dat je binnen 3-6 maanden grote verandering kunt neerzetten in het verbeteren van je klantcontact operatie. Hiervoor zijn 5 heldere stappen, welke je direct al kunt toepassen. Welke stappen dit zijn, deel ik graag met je in dit handboek!

Hai! Ik ben Cynthia: expert in leiderschap van klantcontact teams

Sinds 2006 heb ik als (eind)verantwoordelijke van klantcontactteams verschillende nationale én internationale miljoenenbedrijven geholpen om hun klantcontact afdeling te verbeteren. Merken waar ik mee heb gewerkt zijn onder andere Flinndal, MessageBird, NMBRS, BESTSELLER, Talpa Network en Budget Thuis. Hier heb ik diverse veranderingen doorgevoerd op het gebied van leiderschap, team dynamieken, processen en werkwijzen.

In 2021 ben ik bekroond tot Manager of the Year door de Customer Contact Management Association (CCMA).

Eind 2022 heb ik The Caring Company opgericht en adviseer ik bedrijven in het verbeteren van de klantcontactteams, door duurzame veranderingen door te voeren.

In het door mij ontwikkelde handboek voor het duurzaam verbeteren van je klantcontact operatie ontdek hoe je met 5 heldere stappen binnen 3-6 maanden je klantcontact operatie kunt verbeteren. Vul hieronder je gegevens in en je ontvangt het handboek gratis in je mailbox.

The Caring Company klantcontactsttrategie (12) (1)