Achieving your customer service KPIs structurally, without sacrificing the job satisfaction of your team?

Als je je organisatie wilt verbeteren, is het belangrijk om verder te kijken dan alleen de oppervlakte. Door je bedrijf over meerdere dimensies te bekijken, krijg je een beter beeld van wat goed gaat en waar verbetering nodig is. 

Het helpt je te begrijpen waar je efficiëntie kunt vergroten, hoe je klanttevredenheid kunt verbeteren, en hoe je het beste uit je team kunt halen. Zo maak je slimmere keuzes die direct invloed hebben op je dagelijkse resultaten én op lange termijn succes.

Doe de Quick Scan

Ontdek binnen 5 minuten welk Klantcontact Strategie Model het beste uit jouw organisatie naar boven haalt.

KLANTGERICHTHEID

Dit meet de mate waarin de klant centraal staat binnen de organisatie. Dat komt bijvoorbeeld tot uiting in sterke, langdurige klantrelaties. Sommige bedrijven leggen de focus op product of omzet, en zien de klant meer als een bijproduct of een ‘moetje’.

COMPLEXITEIT

Deze dimensie bekijkt hoe ingewikkeld de producten of diensten van het bedrijf zijn, en hoeveel technische of operationele ondersteuning nodig is voor het gebruik ervan. Dit heeft veel invloed op de keuze voor klantcontact strategie.

WAARDE KLANTCONTACT

Deze dimensie reflecteert hoe een bedrijf investeert in het klantcontactteam. Ruimte voor groei, ontwikkeling en een hoge mate van betrokkenheid en tevredenheid onder medewerkers zijn indicatoren van hoge waarde. 

Use Cases