The Caring Company introduceert:

Contact Orchestrator

Breng jouw klantcontact tot leven.

Je weet welk Klantcontact Strategie Model bij jullie past. Je hebt een tactisch plan om daar te komen. Maar dan de belangrijkste vraag

Hoe zorg je ervoor dat het ook echt werkt in de praktijk?

➡️ Hoe krijg je medewerkers mee?

➡️ Hoe zorg je dat klantcontact past bij je merk?

➡️ Hoe bouw je een team dat het volhoudt?

➡️ Hoe stuur je continu op kwaliteit en verbetering?

Contact Orchestrator is de derde etappe van het Contact Framework

en helpt jou om jouw ideale klantcontact te implementeren, te borgen en doorlopend te verbeteren.

Voor directies die willen dat klantcontact niet alleen goed is ingericht, maar ook écht blijft werken en verbeteren.

Voor klantcontactmanagers die grip willen houden op KPI’s, teamontwikkeling en continue verbetering.

Voor organisaties die willen professionaliseren en klantcontact willen opschalen zonder in te leveren op kwaliteit.

Wat is Contact Orchestrator?

Contact Orchestrator is de operationele fase van klantcontact. Dit is waar strategie en tactiek samenkomen in de praktijk. Met Orchestrator bouwen we een klantcontactorganisatie die stabiel, schaalbaar en data-gedreven is.

We implementeren en borgen klantcontactprocessen.

We zetten een data- en KPI-framework op voor monitoring.

 We zorgen dat technologie en tooling optimaal werken en geïntegreerd blijven.

We ontwikkelen leiderschap en zorgen dat teams zelfstandig kunnen opereren.

We optimaliseren en verbeteren continu, zodat klantcontact meegroeit met de organisatie.

 Orchestrator zorgt dat klantcontact geen los project blijft, maar een solide en continu verbeterend onderdeel van je organisatie wordt.

Contact Orchestrator is bijna beschikbaar

Naar verwachting is Contact Navigator in Q3 – 2025 beschikbaar. Interesse? Vul onderstaand contactformulier in en word als eerste geïnformeerd als Contact Orchestrator live is!