
The Caring Company introduceert:
Contact Navigator
Jouw route van strategie naar tactisch plan


Je weet inmiddels welk Klantcontact Strategie Model bij jouw organisatie past.
Je hebt jouw visie en strategie scherp dankzij Contact Compass. Maar nu de volgende vraag: hoe gaan we dit slim en concreet inrichten?
🤷♀️ Welke tools heb je nodig?
🤷♀️ Welke processen werken wél?
🤷♀️ Wat moet je met AI?
🤷♀️ Zitten de juiste mensen op de juiste plek?
🤷♀️ Wie beslist wat?
Daarvoor is er Contact Navigator
De tactische vertaalslag van jouw strategie naar een werkbaar plan.


Voor directies die klaar zijn om door te pakken na Compass.
Voor managers klantcontact die concrete handvatten willen om te bouwen aan het team en de operatie.
Voor bedrijven die weten waar ze naartoe willen, maar nog niet hoe ze dat moeten inrichten.

Wat is Contact Navigator?
Je weet waar je naartoe wilt met klantcontact, maar hoe richt je het slim in?
Contact Navigator vertaalt jouw strategie naar een tactisch en werkbaar plan.
Hier bepalen we de juiste processen, structuren, tooling en verantwoordelijkheden, zodat jouw klantcontactteam efficiënt en toekomstbestendig kan werken.
Geen losse ideeën, maar een onderbouwde en werkbare aanpak.
Contact Navigator helpt je met:
Procesoptimalisatie – Hoe ontwerpen we efficiënte klantcontactprocessen?
Tooling & automatisering – Welke technologieën ondersteunen jouw strategie?
Governance & besluitvorming – Hoe verdelen we eigenaarschap en verantwoordelijkheid?
Leiderschap & teamontwikkeling – Hoe zorg je dat het team optimaal functioneert?
Navigator zorgt dat jouw klantcontactstrategie praktisch uitvoerbaar wordt, met een helder plan voor processen, tools, team en governance.
Contact Navigator bijna beschikbaar
Naar verwachting is Contact Navigator in Q3 – 2025 beschikbaar. Interesse? Vul onderstaand contactformulier in en word als eerste geïnformeerd als Navigator live is!
